אתם עומדים לבצע שיפוץ במשרדים שלכם בעתיד הקרוב? קודם כל מגיע לכם מזל טוב! אנחנו מקווים שהשיפוץ המיוחל יביא איתו עתיד חדש ועמוס במיוחד של עבודה טובה.
אנחנו בטוחים שיש לכם לא מעט ארגונים וסידורים בכל הנוגע לעבודות התיקונים, אבל האם דאגתם כבר לשירות ניקיון משרדים אחרי שיפוץ?
מדובר בשירותי ניקיון שיהפכו את החיים (ואת הכניסה למשרדים החדשים) להרבה יותר נעימים. רוצים לדעת בדיוק על מה אנחנו מדברים? המשיכו לקרוא.
למה חשוב לשכור שירות ניקיון משרדים אחרי שיפוץ?
שירות ניקיון משרדים בפתח תקווה, בנתניה, בבני וברק ובשאר ערי מרכז הארץ הפך לאחד השירותים המבוקשים ביותר בתחום הניקיון – ויש לכך סיבה טובה.
משרד נקי הוא משרד מקצועי יותר, כזה שמשרה על כל מי שנמצא בו אווירה נעימה ותחושה של מקצועיות, אז למה שלא תגרמו לזה לקרות כבר בסיום עבודות השיפוצים?
בניגוד לשיפוצים הנעשים במבנים פרטיים המיועדים למגורים, ניקיון משרדים אחרי שיפוץ הוא לא משהו שאתם יכולים לעשות לבדכם.
כלומר, אתם יכולים, אבל המשימה תיקח לכם ימים רבים ואתם עלולים לפגוע בציוד יקר ערך או אפילו לפגום בעבודות התיקונים ששילמתם עליהן כל כך הרבה.
כשאתם משתמשים בשירות ניקיון משרדים אחרי שיפוץ אתם יכולים להיות רגועים שאנשי מקצוע מנוסים מבצעים את עבודות הניקיון עבורכם ויאפשרו לכם להיכנס למשרדים רק כשהם באמת מוכנים.
מה כלול בניקיון משרדים לאחר שיפוץ?
אחד האלמנטים הטובים ביותר בשירות ניקיון משרדים ברמת גן, הרצליה או בכל מקום אחר לאחר שיפוץ הוא אפשרות ההתאמה האישית. באופן עקרוני, אנחנו מציעים חבילת שירותים הניתנת לבעלי משרדים וחברות שסיימו עבודות שיפוצים מהותיות בנכס כמו שטיפת רצפות, ניקיון חלונות, סיוע בפינוי פסולת שנשארה מאחור (לא כולל פסולת בנייה) ועוד.
עם זאת, אנחנו מאוד גמישים וזמינים ללקוחות שלנו. אנחנו מודעים שלכל חברה ולכל משרד יש צרכי ניקיון אחרים, ואנחנו נשמח להעניק לכם אותם גם מיד לאחר השיפוץ. אם יש לכם משימות ניקיון מיוחדות שתרצו שנבצע בין סיום השיפוצים לתחילת העבודה השוטפת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיד לנו.
האם שירות ניקיון זה שונה משירות ניקיון משרד סטנדרטי?
אכן כן. אם שירותי ניקיון משרד שוטפים לרוב כוללים ניקיון של רצפות וחלונות, ריקון פחי זבל, שאיבה ועוד שאר משימות יומיומיות – ניקיון לאחר שיפוץ לרוב נפרש על פני זמן רב יותר ודורש עבודה מאומצת יותר.
יתרה מזאת, במקרים רבים נאלץ לעשות שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים יותר מאלו שנשתמש בהם בשגרת ניקיון משרד, מה שמצריך ניסיון וידע בשימוש בחומרים אלו. מסיבה זו, גם העלות של שני שירותי הניקיון האלו משתנה, משום שכל אחד מהם דורש סט של יכולות, כישורים וחומרים שונים לגמרי ממשנהו.
עם זאת, חשוב שתדעו כי בשני המקרים אנחנו משתמשים בחומרי ניקיון המאושרים ע״י משרד הבריאות ואינם יסכנו אתכם כשתחזרו למשרד.
ניקיון משרדים אחרי שיפוץ – זה Fisher Cleaning
אם עדיין לא מצאתם חברת ניקיון משרדים שאתם סומכים עליה בביצוע משימת ניקיון המשרדים אחרי שיפוץ – הגעתם למקום הנכון.
הצוות המקצועי שלנו הינו צוות מנוסה ובעל ידע נרחב בניקיון משרדים בתל אביב ובכל עיר אחרת באזור המרכז. לחברה שלנו ניסיון עשיר בניקיון משרדים לאחר שיפוץ, ואנחנו נעשה הכל על מנת שתוכלו להיכנס למשרדים המחודשים כשהם נקיים ונעימים לעבודה.
במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון: 050-7894880.