השפעת הניקיון במשרד על תדמית העסק

ממה נבנית תדמית של בית עסק? לא כולם מודעים לכך שתדמית היא תוצר של כל כך הרבה גורמים שיחד יוצרים את התדמית המושלמת. נכון, זה המיתוג והשפה העיצובית, נכון, זה האבזור, הסטיילינג והאווירה, בוודאי, אלו העובדים ורמת השירותיות שלהם.

אלו הפרסומים, החשיפות, התכנים שאתם מפרסמים ועוד הרבה דברים נוספים. אבל גם לנושא הניקיון יש משמעות רבה בכל מה שקשור לתדמית העסק.

ניקיון ותדמית, מה הקשר?

כדי להבין את הקשר בין נושא הניקיון לבין התדמית העסקית ננסה לדמיין את אותה סביבה בשתי וריאציות. בוריאציה הראשונה המקום יהיה בוהק, נקי וריחני.

בוריאציה השניה הוא יהיה חנוק וריח לא נעים ישרור בו, נדמיין אבק שהצטבר בכל משטח וגם כתמים יהיו מרוחים על משטחי המטבח וגם על הרצפה. האם בשני החללים הדמיוניים הללו ניתן לחוש את אותה תחושה? האם תתרשמו מהתדמית של שני המקומות הללו באותה מידה. בוודאי שלא.

ניתן לומר כי אותו מקום ייראה מטופח ומזמין בגרסה הנקייה שלו, ועלול להראות מוזנח ודוחה בגרסה הלא מטופחת שלו.

השפעת הניקיון במשרד על תדמית העסק

ניקיון, מקצועיות ורמה

אין ספק שהחלל הנקי והמטופח יוצר תחושה של רצינות, של מקצועיות ושל הצלחה. ואילו מקום מוזנח נותן הרגשה של זלזול, של חוסר יכולת והתנהלות כושלת.

כל עוד חשוב לכם לתת ללקוחות הרגשה והבנה שכדאי לפנות אליכם, כל עוד שחשוב לכם להיות מובילים ורציניים בתחומכם – אין לכם את האפשרות לוותר על נושא הניקיון או להתפשר על הרמה שלו.

המשמעות של עובדה זו היא שעליכם לשכור שירותי ניקיון משרדים מקצועיים אצל חברה מובילה ויסודית מאוד בתחום הניקיון. זו הדרך היחידה שלכם להבטיח כי העבודה תתבצע כראוי, וכי המשרד שלכם יהיה בוהק ונקי בכל עת.

לניקיון יש מחיר

כמו לכל ערך בחיים שלנו, גם לניקיון יש מחיר. ובמקרה זה אנו אכן מדברים על מחיר שמשלמים אותו בכסף. חברת ניקיון לעסק גובה מכם מחיר משמעותי מידי חודש בחודשו.

ככל שהעבודה רבה יותר, ככל שהמשרדים שלכם מרווחים יותר וככל שחשוב לכם שהניקיון יתבצע לעיתים קרובות יותר, כך גם העלויות תהיינה גדולות יותר בהתאמה. אך מתברר כי התמורה להשקעה הזו שלכם רבה.

כאשר המשרדים נקיים אתם נהנים משגרת עבודה נעימה ומאפשרת יותר, וגם מתדמית עסקית משופרת.

חברה מקצועית לניקוי יסודי

כדי שתוכלו להפיק את מלוא התועלת משירותי ניקיון משרדים במרכז חשוב כי תכירו חברת ניקיון מקצועית ומומלצת, חברה כזו שהצוות שלה מיומן ויודע לבצע את המשימות הנחוצות באופן המושלם.

חברת ניקיון מומלצת ומנוסה שתיקח לידיה את נושא הניקיון והאחזקה של המשרדים שלכם, ותדאג כי המקום יהיה נקי, נעים ומתוחזק בכל עת.

האווירה הנעימה והניקיון היסודי ישפרו את האווירה במהלך יום העבודה וגם ישפרו את התדמית שלכם בעיני הלקוחות וקהלי היעד שלכם.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן